Оптимізація
1. Оптимізовно завантажувач індивідуальних знижек.
Із-за великого розміру файлу зі знижками виникали проблеми завантаженням даних. Оптимізували.
2. Оптимізовано завантження сторінки 404.
Портал prom.ua було перенесено на новий сервер, але користувачі порталу качали для своїх аккаунтів зображення та товари з нашого сайту за страними лінками. В результаті зламаних лінків клієнти попадали на сторінку 404, але у нас з таким навантаженням сторінка 404 довго грузилая і клієнти не могли зрозуміти спричину проблеми. Оптимізовано 404.
3. Оптимізація завантажень для клієнтів адресов філіалів.
Адреси філіалів Львов і Харків не завантажувалися клієнтам. Оптимізували завантажувач MainManager.
4. Оптимізація заванатження Angular.
У деяких клієнтів з старим програмним забезпеченням наш сайт завантажувався з білим екраном, бо нові технології нашого сайту не підтримуются старими програмами. Для таких кліентів на сайті при завантажені сайту (технології Angular) додано фразу "Завантаження..."
5. Оптимізація Резервів.
Клієнти іноді знімають з резерва товар і одразу хочуть його купити, а товар ще 20 хвилин не повертається в товарі. Додали текстове сповіщення для клієнтів та пришвидшили час повертання товару з резерву в продаж.
6. Оптимізация повернень.
При пошуку накладної для повернення, пошук виконувався по всім накладним. Із-за цього клієнт іноді виберає не ту накладну і не може після цього оформити повенення. Зараз ми оптимізували і при пошуку відаємо накладні не за весь період, а за остатні декілька місяців.
Проекти
TecDoc
1. Додали в звернення до АPI локалізацію на три мови: українську, англійську, російську.
2. В "хлебні крихти" додано перший рівень - головну сторінку TecDoc. Клієнти хотіли повертатися по посиланням на всі крокиб включно на головну сторінку TecDocу.
3. В полі "Марка" каталогу TecDoc на головні сторінці додано можливість вписування назви марки, а не тільки її вібір із списку.
4. Пошук зображень в TecDoc. Коли у нас в базі даних сайте нема фото продукту, зачинами пошук по базі даних TecDoc.
ТДПП - 09. Управление маркетингом - ПЛ 2022_введение уровней достижений клиентов и коэффициенты начислений
Виконано технічне завдання за яким вводиться розподіл клієнтів за трьома групами в залежності від рівня досягнень ті рівня накопичених балів. Кожній групі додається назва та показується на сайті в блоках Програми Лояльності
ТДПП - 05. Продажи - Управление доставками согласно АВС классификации.
Додана нова логіка керування кількістю безкоштовних доставок для клентів в залежності від АВС класифікації в 1С.
Коментарі
Дописати коментар